Friday, April 21, 2006

بریانی با اس ام اس

رفتم کمپ خارجیا - با ساسمال غذای هندی خوردم خیلی خوشمزه بود.


قشنگ ترین
sms
ی که تا حالا خوندم :


دیشب از آسمون اومده بودن می گفتن قشنگ ترین فرشته اشون رو گم کردن -- نترس جای تو رو بهشون نگفتم


2

امروز جشنواره گل در هلند برگزار شد ولی هیچ گلی برترین گل شناخته نشد چون بهترین گل دنیا اونجا نبود
می دونی کجا بود ؟
.
.
.
بهترین گل دنیا اینجاس داره این
sms
رو می خونه
...



یکی یه لیوان آب به من بده


سکوت مادر فریاد است
ابهت زاده عقلاینت شخص
و کسی را احمق خواندن پاس دادن توپ به زمین حریف
ما فقط آمده ایم که زندگی کنیم
همین و بس
اگر ساکتیم
اگر ابهت داریم یا نداریم
و حتی اگر احمق هستیم
خداوند آنقدر بزرگ بود که همه ما را در یک جا - جا داد
پس به کارش ایراد نگیریم
ما فقط آمده ایم که زندگی کنیم
همین
نه با بنده های خدا ور برویم
روزی گفتی فاصله عرش تا فرش آدما یه لحظه اس -آنقدر به خودمان ازرش دهیم که هیچ گاه این یک لحظه را نیافرینیم
من لیوان آبم رو بخورم
ساسمال می گه اگه بیای هند فکر کنم تا چندسال آب بخوری بعدش
حتما باید برم - ساسمال ولی می گه دوس ندارم مجرد بیای تا اون موقع حتما ازدواج کن
خیلی فرهنگشون به ما نزدیکه خیلی زیاد
بوداییه و یه چیزی تو مایه های بت پرستی هم دارن مثلا تو اتاقش یه چیزی نشونم داد گفت این خدای ماست ولی بهم گفت به هیچکی نشونش ندادم تو اونقدر بهم نزدیک شدی و می دونم درکش رو داری که به تو نشونش دادم منم باورش کردم اصلا بت نیست متاسفانه تو ذهن ما فرو کردن که بت اله و بل ولی اصلا اینجور نیست .
دینشون خیلی چیزای قشنگ هم داره